Lediga tjänster

Inför höstterminen 2024 söker vi

Till enheten i Jung:

Mellanstadielärare 100 %
Tjänsten är ett vikariat under läsåret 24/25.

Vi söker dig som gillar utmaningar, är van att ta ansvar, kan samarbeta, gillar att vara ute i naturen och har ett stort engagemang. Behörighet eller kompetens inom ämnet idrott är meriterande. Adekvat lärarutbildning är ett krav.
Skriv ett personligt brev där du berättar om dig själv, den utbildning och erfarenhet du har. Ange löneanspråk. Skicka med examensbevis.

Vi erbjuder en arbetsplats med god miljö och härliga kollegor som arbetar tillsammans för elevers lärande och utveckling.

Välkommen med din ansökan senast 10 maj till: karin.hansson@broholmskolan.se
Upplysningar lämnas av rektor Karin Hansson 0510-786081.

Förskollärare/Förskola 100 % tillsvidare

Vi söker dig som gillar utmaningar, är van att ta ansvar, kan samarbeta, gillar att vara ute i naturen och har ett stort engagemang. Adekvat lärarutbildning är ett krav.

Vi erbjuder en arbetsplats med god miljö och härliga kollegor som arbetar tillsammans för barns lärande och utveckling.

Välkommen med din ansökan senast 10 maj till: karin.hansson@broholmskolan.se
Upplysningar lämnas av rektor Karin Hansson 0510-786081.

Till enheten i Lidköping:

Speciallärare 100 % tillsvidare

Du som ska bli vår nya speciallärare har antingen en speciallärar/pedagogutbildning eller är under utbildning till detsamma.

Vi söker dig som särskilt ömmar för dem som har de största utmaningarna i skolan. Tjänsten är förlagd i en liten särskild undervisningsgrupp för elever i åk 1-3. Tjänsten är nyinrättad och ditt ansvar blir att leda och ansvara för verksamheten i gruppen. Du kommer att ingå i Broholmskolans EHG.

Ring gärna om du är intresserad eller skriv ett personligt brev där du berättar om dig själv, den utbildning och erfarenhet du har. Ange löneanspråk och skicka med examensbevis.
Välkommen med din ansökan senast 10 maj till: annika.sonnbjer@broholmskolan.se

Upplysningar lämnas av: