Lediga tjänster

Broholms Förskola startade augusti 2022 och har plats för 40 st barn. Förskolan har en inriktning mot friskvård, natur och miljö, där utomhusundervisning är en viktig del. Nu söker vi:

Förskollärare/Rektor
Tillsvidare 100 % (Tjänsten delas 50 % i barngrupp och 50 % som rektor)

Vill du vara med och forma vår nya förskoleverksamhet? Om du gillar utmaningar, är van att ta ansvar, kan samarbeta, gillar att vara ute i naturen och har ett stort engagemang, är du kanske den vi söker för att leda verksamheten på vår förskola. Vi söker dig som har ett stort hjärta för barn 1-5 år och vill vara en del i deras utveckling. Vi vill också att du har ett stort intresse för och goda kunskaper i att organisera och leda. Du kommer som rektor att ingå i Broholmskolans rektorsgrupp.

Vi vill att Broholmskolans förskola ska vara attraktiv för brukare och personal. Den ska ligga i framkant när det gäller barns omsorg, utveckling och lärande. Förskolans verksamhet ska vila på vetenskaplig grund och allas lika värde.

Skriv ett personligt brev där du berättar om dig själv, den utbildning och erfarenhet du har. Ange löneanspråk. Skicka med utbildningsbevis.

Välkommen med din ansökan senast 25 februari till
marie.pilfalk@broholmskolan.se